onsdag - lilllördag - godmorgon!

godmorgon välrden. idag är det onsdag, dvs lilllördag. men det ska jag inte utnyttja eftersom jag börjar kvart över åtta imorgon. istället ska jag först till skolan och sen blir det troligtvis middag med några vänner and some chill.

sitter vid köksbordet och tuggar i mig min frukost nu. sen ska jag upp och fixa håret. sen kilar jag iväg till skolan. börjar tjugo över ett och går ända till fem. men det funkar. inte så nedrans lång dag ändå. nu blev det tyst, måste sätta på en ny låt och ställa in disken i diskmaskin. ha en bra dag!


vi fick i ettan på den här bilden tror jag,
alla har vinterjackorna på och en varsin cigg i handen.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0