måndag

nu är man vaken igen, det är måndag och vädret är blåsigt. jag vaknade och satte på 'håkans bar' för att piggna till lite extra innan jag gick ner och gjorde frulle. ska strax plocka ordning efter mig, när jag orkar dvs. sen ska jag väll antingen krypa ner i sängen igen och fortsätta titta på håkan eller så går jag in i duschen.

frågan är vad man kan göra en dag som denna, det är säkert pisskallt ute, 13 grader såg jag nu. och det är ju inte speciellt varmt. så ute vill man ju inte befinna sig. så vad kan man egentligen göra när det är mer vinter än sommar? måste höra med mina vänner vad dom tänkt sig. puss till er o hoppas ni får en bra dag!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0