lite update, utan bild

nu sitter jag placerad vid köksbordet med ett glas youghurt bredvid mig. en kladdkaka står o gräddas förfullt i ugnen, snart redo för att tas ut och strösslas. ja jag ska hälla strössel på den istället för florsocker. låter mycket godare tycker jag. 

sen efter att ha provsmakat den där kladdiga kakan ska jag dammsuga lite. vadå uttråkad? nej absolut inte, jag måste bara uppdatera hjärnan på hur man gör alla dessa vardagssysslor. senare ska jag duscha och fixa mig lite, blir att träffa sandra lite senare. när jag uppdaterat hjärnan dvs. fan vad grym jag är. 

måste ringa farmor också! det får jag absolut inte glömma, kanske ska ta och göra det nu, eller nej jag gör det sen. nu ska jag dricka upp min youghurt och checka ugnen. hörs snart!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0