jag var en tapper soldat

nu har jag och frida snackat massa skit i två timmar, samtidigt som tvn stod på och spelade upp efterlyst och hell's kitchen. kändes skönt att prata. behövdes såhär på kvällskvisten. annars skulle jag nog dött av ensamhet.

dock är jag inte alls trött nu, ska upp om typ sex timmar och det suger en aning. mörkret skrämmer mig så tänker inte stänga av datorn som ger det enda ljuset här just nu. så blir nog att ligga och knarka 'inget kan bli som förut' med denbo & sebastian krantz en stund till innan jag lägger mig och försöker få in i min hjärna att jag inte behöver dig. för det gör jag faktiskt inte, har det så mycket utan dig. bara att hela jag inte insett det ännu..


bild från den lördagen vi spelade dm,
en bild jag faktiskt blir glad över att se

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0