it's a good feeling

och så sitter man i skolan igen. för ett x antal timmar sen var jag ute och roade mig med vänner. underbara vänner. först blev det kina middag med sandra och sen mötte vi upp andra vänner och chillade. sen hade jag en sovandes människa på soffan vid halv tolv tiden. 

idag ska jag hem efter skolan, stresshem ska jag snarare. väl hemma ska jag greppa dammsugaren och dammsuga några rum, fixa ordning i köket, äta middag och om jag hinner skriva två brev. vid nio ska jag på bio, i rymden finns inga känslor, med sandra och philip. och innebandyspelare som läser denna blogg, nej jag ska inte träna, förlåt. men måste städa. skulle kommit annars, you know it. 

nu ska jag fortsätta att göra.. ingenting.. bara sitta här och kolla på klockan och hoppas att den för en gångs skull bara kan rinna iväg för en stund. jag vill ha fredag kväll, helst på momangen. 


bild från 11 juli 2009

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0