i wanna know what love is

inlägget under var bara något jag behövde få ut mig. så jag skrev det för min egen skull och ni fick äran att kunna läsa det just för att jag inte har någon dagbok att skriva det i. 

jag kom hem från matchen för ca två timmar sen. under den tiden har jag färgat utväxten en gång till. ätit middag, duschat och pratat med honom i telefon, alltså idioten i inlägget under. nu ska jag ta tag i all disk i detta rum och bära ner det och faktiskt även diska det. eller en del ställer jag väll in i diskmaskin hihih.
sen poppar jag popcorn på samma veva och kryper ner under täcket och kollar ensam mamma söker. och jag älskar tanken på att jag är ledig imorgon, och även på tisdag. så jävla underbart. kunna lata sig två extra dagar är som att hälla socker på jordgubbarna, lite bättre helt enkelt. 

nej nu ska här diskas, musiken ska på på högsta volym. tills nästa gång så bjuder jag på en sommarbild som väcker så mycket underbara känslor. en varm sommarkväll på gotland och en bästavän, det är vad jag kallar perfekt.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0