ett långt inlägg

jag vet inte riktigt hur jag ska börja och var jag ska börja. men sist jag skrev var det torsdagsmorgon, nu är det hela två dygn efter, alltså lördag.
vad gjorde jag i torsdags? dirr efter skolan åkte jag och hämtade julius på dagis, vi gick och köpte glass sen drog vi hem och läste böcker. sen mötte jag lovisa och sandra på tåget, vi åkte till stan och drack vin tillsammans. sen följde sandra med mig hem och sov.
igår, fredag, så åkte vi först till märsta och hämtade sandras grejer hos lovisa, sen åkte vi till stan och mötte sam för att skriva på ett kontrakt angående studentskivan. (sugen på att komma på våran? hör av er till mig!) sen drog vi runt lite och sen satte vi oss på en grill o chilla innan vi drog till rotan o mötte philip. sen åkte vi till sandra och kollade på 'good luck chuck' vid elva satt jag på tåget igen, mötte A när jag kom fram och chillade sen gick vi och kollade tv. sen när jag skulle hem mötte jag N en stund innan jag drog hem. så det blev en lång natt.
nu ska jag städa mitt rum tror jag, sen duscha osv. sandra kommer vid fem tiden. då ska vi fixa oss tillsammans, sen förar vi och drar sedan vidare ut. kommer bli fkn awesome, i know it!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0