din ögonkontakt och leende gjorde lögnerna sanna

kom inte tillbaka. du har sagt och gjort ditt nu. du insåg aldrig att det fanns en gräns. den gränsen du faktiskt borde ha sätt. om man passerar den gränsen sårar man, man har alltså gått för långt. och du gjorde det, alldeles för ofta. dock vågade jag inte sätta ner foten och berätta allvaret. jag fortsatte se det fina i dig. jag fortsatte bara se ditt leende och inte din falskhet. jag tror inte jag ville se det som var fel, så är det väll alltid, man blundar för det man egentligen inte vill se. samtidigt som jag blundade fick du mig att falla. och jag föll. och du sårade. mer och mer. du lyckades med båda. grattis. men nu får det faktiskt vara stopp. jag håller på att resa mig upp nu, och jag ser allting jag borde sätt tidigare. du var inte bra för mig, jag vill inte fortsätta spela spelet. jag vill gå vidare. hitta någon bättre. för du var absolut inte värd mig.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0