00.29.47

att en lögn man egentligen inte bryr sig om kan svida så för jävla mycket är något jag har svårt att förstå. nu är det det där jävla S:et som spökar igen. som beter sig som en barnrumpa som aldrig lär sig att man måste växa upp någongång. det är ju nästan synd om grabben, eller nee det där menade jag verkligen inte.

denna kväll har jag iaf spenderat med sandra, andi och jeppe. vi åkte på en biltur, eller innan det åt jag o sandra. sen mötte vi philip och jag fick skjuts hem. kvällen har gått ut på att pratat med fina människor på msn och bråkat med ett as på sms. underbar kväll, ohja. nu ska jag göra mig redo för sängen. imorn spenderar jag dagen med världens bästa farmor och världens bästa farfar, sen på kvällen är det träning. i mina öron låter det perfekt. 


bild från tågresan upp till dalarna på sportlovet, nästan så att man saknar

skriv något sött här
Postat av: Anonym

haha, världens ballaste tåg ju!! :D

2010-09-28 @ 07:26:44

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0