you fill me with sunshine

nu har jag äntligen satt på mig myyskläder och sitter under täcket i soffan med en varm mysig hund bredvid. serverade elva personer i skolan idag, fick världens huvudvärk och allt gick fel. åkte direkt till körlektion som däremot gick jätte bra. besökte snabbt ica efteråt o sen skyndade jag mig hem eftersom mamma, pappa och fanny äntligen kommit hem! 

nu slipper jag känna mig ensam i det stora huset, slipper höra den hemska tystnaden och slipper frysa om nätterna. nu känns det bra igen. jag saknade dom faktiskt som fan. imorn blir det upp tidigt eftersom vi får ett litet besök imorgon bitti. berättar mer imorn, tills dess får det vara hemlis.

kollar faktiskt på idol just nu som jag inte sätt en endaste gång iår. ser ingen mening i det programmet, helt ärligt. 


äntligen är du hemma igen, min söta lilla filur

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0