sova <3

nu kommer inlägget som jag halvt lovade. anledningen till att jag inte bloggade tidigare var för att jag somnade i soffan framför robinson. galet skönt var det.. tills jag vaknade förståss och insåg att jag var tvungen att gå upp o duscha. 

så nu sitter jag iaf här äntligen, nyduschad och redo för att sova påriktigt. dock lite försent. men sånt händer ibland. nu är det sista natten innan jag får höstlov. längtar galet till ledighet. ska bara stå ut med trettiosju gäster innan jag får det. trettiosju gäster och jag? ne hoppas inte, men lär bli en heeel del att göra imorgon. och jag lär vara så slut att jag måste ta igen mig hela veckan, hiihi. godnatt.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0