sluta aldrig skina

igår när jag kollade facebook såg jag att en i min klass hade uppdaterad sin status som "ledig imorn!" och då haffade jag genast almenackan och kollade, för den snubben litar inte jag på till fem öre, men han hade faktiskt rätt. så jag kunde somna gott. dock skulle jag kolla på en film, hann se fem minuter sen somnade jag. så det blev inte sån där skön insomning som jag räknat med. 

och sen idag dåra. ja då tänkte jag ligga i min soffa, halvsova och kolla på 'kniven mot strupen' men att ha två hundar i huset, var av en är valp så känns det typ som man är barnvakt åt två skrikande barn, om man räknar bort skrikandet. men ninja har rent ut sagt varit ett helvete. hon har ätit ur min godispåse, druckit ur mitt glas osv osv allting har hon lyckats med när jag gått ut från rummet för att gå på toa. 

så från att ta det jätte lugnt så har jag inte kunnat ligga still mer än max tio minuter. mitt huvud dog tillslut och jag lackade satan. men när vi gick och mötte mamma och kom hem fick jag det lugnt igen, jag åt middag, tog en dusch och nu sitter jag med en sovandes hund i knät och kollar på paradies hotel. nu kan jag njuta för första gången på hela dagen. (från att ha en ledig dag på schemat, till att inte alls ha det) 

när paradise är slut tänkte jag lägga mig för jag ska hemifrån sju imorn. ska till väsby innan skolan och klara av en halkbana. fyfan jag kommer drömma mardrömmar. längtar hellre till skolan. halkbana lockar ingenstans, jag har inte tagit till mig orden alla sagt om att det är skitkul. usch säger jag bara. usch usch usch. men nu är reklamen slut och jag insåg nyss att inlägget blev fett med långt. sorry haha. du som läste, grattis till dig o jag menar't!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0