onsdag

jag var hos tandis imorse. ont som fan gjorde det men bra gick det. dirr efter åkte jag till skolan och dukade upp ett bord inför sm. dock fick vi duka upp ett nytt bord ca en halvtimme efter vi tagit bort allting eftersom vi dukat till för få personer. lyckat. efter skolan åkte jag hem snabbt o åt lite. sen gick jag över till frida och vi åkte till kista. fick med mig en mössa hem, och ett biobesök. vi såg 'somewhere' inget tips om man säger så. men sällskapet var en stor tumme upp!

dock blev jag lite grinig när jag kom hem eftersom det låg tre brev från polisen o väntade på mig. dock var det inget allvarligt, det som hänt är nerlagd och tur som fan är det. dom som vet vet. berättar mer imorn, för nu ska jag unna mig lite kungarna av tylösand, och sen mysa ner mig i sängen med fannybanny. efterlängtat. har varit jätte trött hela dagen, så behöver en god natts sömn.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0