om onsdagen och torsdagen


igår bloggade jag för jag inte hade någon lust till det. jag åkte till körlektion och sen åkte jag till skolan, som förövrigt var totalt meningslöst eftersom vi hade tre lektioner, en var inställd nästa är eget arbete och sista började tio i fyra så tänkte inte sitta tre timmar och vänta. så jag åkte istället och mötte Y och snackade lite med honom. sen direkt efter gick jag hem till jossan. när hon var klar åkte vi till kista och spenderade hela dagen där. vi åt, vi fikade, kollade affärer, var med N, O oså.

idag är jag hemma från skolan för att jag hade en jävla huvudvärk när jag vaknade, ska ringa min läkare och kolla upp det där. nu har både sjuksyster i skolan och mamma sagt det så det kanske är dags. sen om jag mår bättre kanske jag träffar jossan, men då måste jag må bättre. kanske följer med mamma till stinsen också och kollar jeans. men vi får helt enkelt se vart huvudet tar mig. 

nu ska jag försöka ringa o väcka jossan, redan ringt typ fem gånger men bruden vaknar aldrig haha! sen ska jag troligtvis hitta nått att kolla på, kanske äta också. låter som en bra idé. pusshej.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0