och så var det slut på helgen igen

igår vid sex tiden åkte jag in till stan. skulle mött idioten och pratat, men det blev inte så. satt där en timme sen åkte jag hem. så nu är det slut på historian, aldrig mer. 

åkte hem och lämnade ninja sen gick jag och mötte jossan, vi drog till ica och köpte onyttigheter sen drog vi hem till henne och kollade film. sen fick hon ryck och ville dra till stan så vi drog till mig där jag bytte kläder och när vi sen kom till stationen blev det ändå inte stan utan vi blev upphämtade av A och hans kompis och åkte hem till jossan igen och kollade film. 

nu sitter jag här nyduschad med tandborsten i munnen. ska föna håret oså sen drar jag iväg en sväng med mamma. övningsköra olite sådär. när jag kommer hem blir det plugg. skitkul söndag, ohja!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0