och så var det det här med rubrik..

att vara stark betyder inte att man aldrig faller, utan att man reser sig upp efter varje fall..

nu har jag varit på promenad med både jossan och sen nanna. skittrevligt och många samtalsämnen blev det. nu har jag och ninja låst in oss här på rummet så fanny får lite lugn och ro med mamma och pappa haha. ska gå och borsta tänderna nu sen lägger jag mig och kollar på 'ensam mamma söker' och försöker få ninja att somna.

hoppas på att hon somnar, får aldrig en paus när jag har henne känns det som. hon är skitbusig av sig, är typ överallt och fattar inte vad hon inte får göra. nyss tog hon en min toffla, sen mina strumpor även fast hon har ett gosedjur här som är hennes. knashund. yes nu la hon sig. måste springa och borsta tänderna nu. sovgott!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0