never look back



frida kom till mig nästan direkt efter inlägget jag skrev. och somsagt fixade jag mig medans hon var här, vi pratade såklart massor samtidigt. sen följde hon mig till station och jag åkte till märsta. mötte upp sandra o philip, vi hämtade lovisa och åkte till skolan. rätt onödig dag faktiskt, hade tio minuters mentorstid och tjugo minuters servering typ.

direkt efter skolan drog jag och lovisa o hämtade hennes lillsyrra, sen lämnade vi henne hemma hos dom och vi drog till väsby. käkade kina, bilden ovanför är alltså våran kinamiddag, sen gick vi till väsby centrum o hängde. fett balla vi var. fick med mig en mascara hem och ännu mer shoppingsug.

nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag ta ut ninja och kolla om hon måste göra något behov sen lägger jag mig och kollar på kungarna av tylösand förhoppningsvis. o försöker somna. har provuppkörning sju imornbitti. vadå jag kommer sova haha. nej men det går säkert skitbra, eller snarare får jag hoppas det. bara att börja taggaaaaa.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0