hejdå fritid

körkortsteori, dryckeskunskap, servering, samhällskunskap och svenska. det är ämnen jag har något att göra i. läxor, inlämingar, nationella och prov. suger ju en aning eftersom jag inte kommer ha någon fritid på ett tag. och nu tänkte jag strax börja lite med dryckeskunskapen. 

bara kort om idag först. hade ju somsagt provuppkörning imorse, om jag nu sagt det? det gick iaf bra, måste bara gasa på påfart till motorväg, men det vet jag. 1. jag hatar att köra så snabbt 2. det spöregnade imorse när jag väl skulle göra det. så hjärtat satt typ i halsgropen o jag var skiträdd. 
sen efter åkte jag till skolan direkt och klarade mig igenom hela dagen sen drog jag, S, P, L o A till donken o käkade. och nu ska jag somsagt plugga. sug. ikväll får jag INTE missa ph, vilket jag gjorde igår..


ge mig sommar, körkort och ledighet!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0