fredag

blev hemma idag också, jag tänkte gå till skolan men huvudet skulle typ dött om jag åkt dit. 

igår var jag i stinsen en snabbis, fick med mig ett par jeans, ett linne och vantar hem. sen åkte vi hem o jag åt middag. sen fick jag skjuts till jossan, där var vi inte en lång stund utan åkte till kista och chillade. sen åkte vi till husby och var med O, L, M och en till. åkte hem lite försent, men somnade rätt snabbt iaf. 

idag har jag körlektion klockan fem som jag verkligen inte ser fram emot. tänkte innan dess plugga lite körkortsteori också. längtar tills allt är över. då ska jag lägga boken på hyllan och låta dammet göra så att den försvinner typ, haha! nej nu ska jag göra något att äta och sen sova lite till. vi hörs senare kanske. 


gårdagens middag, man var ju tvungen att testa (chockladen var skitäcklig!)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0