em kval & ny header + en låt

just idag vill nog vi svenskar, som är intresserade av sport eller dom som låtsas vara intresserade, vara holländare. vi blir utklassade i em kvalet, nästan så jag har lust att stänga av tvn pga pinsamhet. men får väll även säga att dom är duktigare, jag skulle inte kunnat göra bättre själv. ett mål har vi iaf fått in, ett mål vilket var det ända jag lyckats missat. väldigt lyckat. 

och ja jag tror jag hör till gruppen "låtsas vara intresserad" för jag håller inte sån stor koll på fotbollen egentligen, kollar lite då och då i brist på annat att göra. när den är slut tänkte jag borsta tänder, ta bort smink, höra av mig till frida och sätta på en film och mysa med fanny. jag har sovmorgon imorn, så passar på att sova med fanny istället för ninja inatt, eftersom fanny är en sjusovare, inte ninja. smart drag.. väldigt smart drag.. 

bjuder på en låt för att liva upp den bittra fotbollsstämningen.



skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0