åsikts inlägg

jag måste bara säga en grej. jag förstår inte varför man stämplar folk negativt som varit med i vissa tvprogram, så som tex kungarna av tylösand eller paradise hotel. jag förstår helt ärligt inte det. och nu menar jag inte att alla är riktigt friska i huvet som är med i dessa program, visst vissa är väldigt störda och jag dömmer dom efter det.

men annars tycker jag dessa människor är jävligt modiga. tänk vad dom vågar säga och göra i tv tex. att dom ens vågar söka in är ett stort steg att våga, klara av. så jag tycker dom är modiga. tänk vilket minne dom får, ett grymt minne för livet (dock kanske inte allt är prima, men ändå minne)

jag skulle lätt vilja vara med i något av dessa program. inte för att ha sex och supa mig full dock, utan mer för att jag vet att jag nog skulle bli starkare som person. och sen detta minne. fatta vad många man träffar, vad mycket pinsamt man gör och hur många skratt man skrattar. underbart är vad jag kallar det. 

det finns säkert ni som tycker jag är dumihuvet nu bara för jag säger det här. men alla har vi olika åsikter. och jag diggar många av dessa människor som varit med, dock inte alla. för somsagt, vissa är ju bara ute efter att supa och ha sex, det är ingen person jag skulle vara eller jag tycker har så mycket vett i skallen. men det finns ju dom som gör det för skojs skull, dom är tuffa. en smula iaf. 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0