torsdag

nu kände jag att det var dags att blogga igen. var somsagt iväg med mamma en sväng, rusta o konsum. sen åkte jag hem o gick till dagis, hämtade julle och var med han en timme. sen drog jag hem, åt middag sen var det träning som gällde. 

träningen gick åt helvete men så är det ibland. jag och frida åkte till maxi sen efter. och nu sitter jag här. ska in i duschen sen lägga mig. fattar inte hur jag klarat att lägga mig så tidigt varje dag (klockan är nu 22.11) det är faktiskt tidigt för att vara mig o ledighet. men skönt som fan är det! 

imorgon blire barnvakt igeeeen. dock ska jag hämta theo inne i stan på hans skola först, sen hämta julle. efter blir det förhoppningsvis en tripp till censies land över helgen. så nu fick ni en update, jag ska svara på sms och in i duschen nu. puss på er gullungar.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0