tisdag

har så gott som ägnat dagen i sängen. min bästa vän typ. hundarna har även dom gjort mig sällskap framför allt från bert till böda camping. var ute med dom för en stund sen också, när jag kom hem från prommisen fick jag lust att koka ägg. o okunniga jag som har mvg i kök ringde min kära farmor o frågade hur man kokar ägg. toppen! (fråga mig inte hur jag fick det där mvg:t, för den frågan har jag inte något svar till faktiskt)

ett ägg fick jag iaf, och nu är det uppätet. duschen kallar och sen blir det barnvakt i en timme. troligtvis kommer jag även träna ikväll. om inget allvarligt inträffar. som jag antar att det inte kommer eftersom det aldrig brukar göra det.

och för dom som vill veta vad klockan är när detta publiceras så kan jag meddela om att den är 15.18. exakt. 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0