söndag ångest

klockan är 22.02 och jag har spader. så mycket blev det denna kväll. försökt med skolarbeten, men inget har riktigt gått vägen. suddat ut och skrivit nytt gång på gång. tänkt att det här kommer aldrig gå, ett dussin gånger. men det är inte över, har massor kvar.

ska först bara berätta lite om idag. vaknade vid tolv tiden vilket jag inte gjort det senast månaderna. låg kvar en stund innan jag gick upp och fixade mig. åkte över till farmor och farfar och fikade där lite släkt var sen mötte jag nanna o vi åkte till coop. sen tankade vi bilen. sen var min bror + tjej hos oss när jag kom hem så var social med jenny. sen blev det middag osv. 

tänkte hoppa in i duschen nu och tänka på plugg. eller kanske planera vart jag ska lägga bomben så hela skolan sprängs så man slipper dessa krav.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0