skoldagen

jag säger bara tack och lov att denna dag börjar rinna mot sitt slut. ska bara klara av en träning innan jag får lägga mig att sova. dock känns det som jag kommer hinna somna innan träningen eftersom jag ligger under täcket o myser redan. men icke, får ta och hämta klänypor för att hålla ögonen öppna.

whatever, skoldagen var en ren pina ungefär. först hade jag nationella, svenska tal. var inte alls nöjd med mitt tal. usch. sen när jag läste det för dom som var i klassrummet insåg jag att det inte ens var färdigskrivet, lyckat.

sen hade jag samhäll, världens värsta lektion typ. vi snackade betyg och jag ville egentligen inte höra att jag låg närmare ig än g. men när läraren börjar prata säger han att jag har starkt g och kan få vg om jag gör vissa grejer. förstår inte vart det kommer ifrån. han säger att jag ställer bra frågor på lektionerna, och då undrar jag vilka frågor. han säger att jag kan se igenom texter och har ett läshuvud. då tänker jag, hur kan jag göra det när jag inte ens läser texterna typ? men ah, asbra var det iaf. 

sen var det bordsdekorationer, vi lyssnade på carolas jul, snodde juleskum och dukade upp ett bord för att checka om vi hade allt planerat, vilket vi verkligen inte hade. 

sen var det dryckeskunskap, prov. gick sådär. blandade ihop alla druvor, distrikt oskit så blev helt fucked up i skallen. men hoppas ändå på att det gick bra. behöver högt betyg i det ämnet!

efter skolan besökte jag willys snabbt o handlade bla pommes som jag ville ha till middag. och ja, nu ligger jag i soffan och längtar tills dagen är läggdags. 


vi försökte göra samhällskunskapen lite rolig iaf.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0