sjuk, sjukare, troligtvis kanske sjukast?



denna dag har bestått av "möte" angående marknadsföring. efter skolan hade jag ett ärende, sen gick jag till apoteket och sen mötte jag upp frida. tog tåget hem, gick ut med hundarna. var barnvakt en halvtimme. åkte med pappa till posten o hämtade ut körkortet och sen åkte vi till mekonomen o donken. 

nu har jag kollat på tv i en och en halvtimme och ska in i duschen nu. sen blir det sova. är så jävla förkyld. usch. vill helst ligga o sova flera dagar bara, men upp klockan halv sex imorgon för att komma iväg till skolan. yesyes. 


en bild från i lördags från censies land. där jag hade det underbart. vi tog det lugnt. kollade tv, pratade, var in till nortälje "stad" och som ni ser på bilden, sköt med pickadollen. dock kunde det varit lite varmare hihih. (a)


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0