rolig text. nej.

skjutsade johan till vad det nu hette. åkte helt fel därifrån. kände mig lite lost i en kolsvart skog. fick använda helljus för första gången. ringde johan. hittade ut. åkte till willys. shoppade godis till mig, fanny o pappa. kom tio minuter försent till idol. missade olle. kollade idol till halv tio. gick över till grannen. snackade om mestadels killar i en timme. nu ligger jag i soffan framför idol igen. försöker glömma bort hur jävla ont i benet jag har. nackdelen med servering är att man går för mycket så man får nått i benet som känns som växtvärk fast tre gånger värre. mycket punkter i denna text. pallar inte skriva mer. idol rullar somsagt. sen sova. upp tidigt imorn för att skjutsa mamma till mormor. yesbox. hejdå. 



skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0