nattinlägg

sov bort hela dagen, galet skönt. åt tacos till middag sen fixade jag mig o åkte o hämtade lovisa, vi åkte hem till henne snabbt, sen willys osen åkte vi ut till sandra och kollade på tv. när klockan började närma sig tolvslaget åkte vi hem. jag lämnade bilen o gick o mötte simon vid station. och han gick precis (03.28), vi kollade på friday night lights, eller snarare han kolla o jag halvsov haha. 

nu ska jag tvätta bort smink, borsta tänderna o krypa ner i sängen. ska upp om några timmar igen, då blir det att åka till nacka sjukhus med mamma o hälsa på mormor. ska försöka plugga lite imorgon också, men vi får se hur det går. godnatt!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0