när ljuset slocknade

halva dagen spenderades i storköket i skolan, andra halvan i bilen. eller det är vad det känns som. 

först åkte jag till skolan, bakade bröd och nått mer som jag inte kan stava. sen skickade min bror ett sms om att han behövde taxi. han kom nämligen hem från kryssning idag och skulle ju ut och hämta mamma hos mormor så plockade upp han och jessica på samma gång. sen lämnade jag tillbaka lite grejer på biltema som pappa skickat mig på. sen hämtade jag mamma, åt även där hos mormor. 

när jag kom hem var jag inte hemma så lång stund utan åkte till donken och tog en glass med A&J. kändes så enormt skönt. som att en av stenarna ramlade ur min ryggsäck och blev nått kilo lättare. en glädje fanns inom mig. sen åkte jag iaf hem efter en stund och kollade tv innan jag satte igång med pluggandet.

nu har jag suttit och suddat, skrivit nytt, suddat o skrivit nytt. inte ens nöjd efter all möda. men får hoppas på det bästa. nu ska jag in i duschen innan jag sätter igång med nästa arbete. ska nämligen mala in massa information om typ alla vinländer i min skalle, lyckat. så dags att börja, annars kommer jag ingen vart!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0