man måste dö några gånger innan man kan leva



hittade ett par skor idag, även en tröja och en bh. det gillas. dock har jag ett svenskatal som skulle varit inlämnat idag som ska skrivas. men har inte riktigt fattat hur jag ska göra ännu. men det ordnar sig och förhoppningsvis träffar jag läraren på torsdag och kan både visa det jag gjort och få hjälp.

nu tänkte jag om man kanske ska ta och duscha och krypa ner i soffan med ett stooort glas oboy. håller faktiskt på att frysa ihjäl så en varm dusch skulle inte sitta helt fel. (en chai skulle sitta bäst men eftersom träningen blev inställd så fanns det ingen mening att ta sig till centrum) men jaja, nog snackat. ska göra nått åt kylan nu. 


ta mig tillbaka..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0