jag vet att du känner någon slags smärta inom dig, dock är du för feg för att stå för den





dagens skoldag är avklarad, lunchen spenderades i eurostop. donken, stadium o ica. efter skolan drog jag hem en snabbis innan jag skulle vara barnvakt. 

det tråkiga med att vara barnvakt denna gång var att det var sista gången. nästa vecka flyttar dom till kina och bor där i två hela år. fattar ni? dom är som mina småbröder typ sen åker dom bara ifrån mig. hejdå liksom. känns så jävla tråkigt, började nästan gråta när jag kramade om dom. när jag gick fick jag även fina chocklad praliner o två biobiljetter, sen meningen "vi önskar du kunde flytta med oss" ;(

drog hem och hämtade bilen när jag varit barnvakt, åkte till centrum o köpte chai sen gick jag till träningen och kollade på den. satt på bänken idag igen eftersom jag fortfarande är smått förkyld o tänker inte riskera något. efter träningen gick jag till ica och köpte en blomma till mamma, även ett kort där jag skrev lite jag vet hon blir glad av osen en festis till mig själv. så ska hoppa in i duschen nu sen gotta mig med min festis och nybakt sockerkaka mamma gav mig. mumma.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0