it’s twelve o’ clock and i need your attention



jag börjar nog bli tröttast i världen nu asso. ändå känns det som jag knappt gjort något idag.

men iaf, efter middagen och kvällspromenaden åkte jag till willys, handlade äppeljuice (<3), cola och chocklad. sen åkte jag till censie. vi chillade fett, guse besökte oss även. vi kollade idol och vart besvikna på att andreas åkte ut. linnea skulle ju åkt, hallå? åkte iaf hem vid halv tolv tiden och höll på att frysa ihjäl i bilen hem.

bestämde med censie för ett tag sen att jag ska upp tidigt imorn, klockan får sköta jobbet att väcka mig. för jag tänkte dra med mig henne till ikea. så jävla länge sen jag var där, och har faktiskt en speciell grej att söka efter där med. så det kommer förhoppningsvis checkas imorn, och kvällen spenderas med nanna som det ser ut än sålänge.

hörs imorn gör vi. för nu ska jag tabort smink, borsta tänderna och lägga mig o somna till robinson. galet.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0