i just wanted to be there for you. no drama, just me and you



sist jag skrev ett inlägg skulle jag iväg till skolan. skrev meningen "så det blir inge ansträngande." och jag skulle önska att jag kunde säga att det var så, inte ansträngande alls. men det var rena rama motsatsten. ettorna var där i början, visst dom gjorde lite men det dom gjorde var vi så gott som tvugna att göra om när dom gått sen. lagom roligt. och sen var vi tvugna att bära massa bord hit o dit även fast jag försökte få ettorna att göra det, o det resulterade såklart i att man fick asont i ryggen och bara blev irriterad. så ja skoldagen var inget att hurra över.

sen åkte jag iaf o var barnvakt vid fem, först åt vi tillsammans med mor deras innan hon drog. då var det jag och tre barn i typ tre timmar. vi gjorde faktiskt väldigt mycket allt möjligt. jobbigt var det, men jag gick levandes därifrån. 

då gick jag hem och fixade mig lite o drog till märsta i typ femhundra minusgrader. stog o försökte komma in på 200 dagars i en haltimme, efter den halvtimmen kände jag inte mina tår längre, helt seriöst dom fanns inte. så vi gick till corner o drack en redbull vodka o en cider var. insåg snabbt att det märks att man inte druckit på nårga månader. men kul hade jag!

sen drog jag till hembyn igen och gick hem till A o chillade en stund. tills båda blev så jävla trötta så jag gick hem och somnade på dirren.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0