an explanation for everything then it's over



sitter hemma på min soffa och nyser, fryser o mår sämst. fast samtidigt mår jag bra. för har fått tankar om att det inte finns något som fattas i mitt liv, känns så underbart. att jag glömt och gått vidare med det mesta. bara förkylningen kan försvinna så jag får känna mig på topp!

måste köpa vinterskor idag eftersom snön bara öser ner utanför våra fönster. annars kommer jag antagligen aldrig bli frisk. så tänkte faktiskt fixa det idag även fast jag är sjukis. sen kanske kolla på träningen, men det har jag inte bestämt ännu. vi får helt enkelt se vart orken tar mig.

förövrigt är jag jävligt sugen på en chai. därför slänger jag upp en bild på en text från en mugg som innehöll just chailatte. 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0