äckel väder

nu är jag inomhus igen, i skydd mot det hemska ovädret där utanför. nej men okej så hemskt är det väll inte men kallt som fan är det.

åkte som jag sa till skolan, satt där från halv tolv till halv fem. kul liv? först skickade jag och yvonne in allt till SM iaf, sen ringde jag grand hotel för att kolla praktik plats, sen fixade jag lite skolarbeten och sen sålde jag julbordsbiljetter som egentligen lärare ska göra, men när ingen kan sätter dom mig som vikarie. haha. sen satt jag, ida, marcs, daniel o linus i nån timme och drack te o bara snackade massa strunt. sen hade vi lektion en halvtimme.

efter det lämnade jag in ett cv och sen åkte jag hem. nu ska jag slänga iväg ett sms till frida o möta upp henne. blir nämligen soffmys med en varsin kopp te.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0