utgången

nu är jag hemma igen, rätt skönt på ett sätt. började somsagt igår med att jag och isa åkte till kista en snabbis innan vi drog hem till henne och fixade oss, åt middag utomhus med hennes familj, grillat dessutom, asmyys vare. sen vid 9 tog vi tåget till stan, drog till the bridge först där det sööög. vi började iaf dricka lite där innan vi stack till chaplins. där var det mycket mycket roligare än alla andra säger. jag och isa levde livet kan man säga, satt först vid baren och beställde cider i ett haha. sen dansade vi loss på dansgolvet. vi drog när dom stängde och tog kvart över fyra bussen hem, och la oss i sängen kvart över sex ungefär. o idag har vi bara latat oss, skithärligt. nu ska jag in i duschen och göra mig fräsh. puss.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0