update

nu har jag gjort lite nytta här hemma, ska snart göra ännu mer nytta och det är att plocka ihop massa grejer. ska senare iväg till kista en sväng med isa och sen drar vi till henne och fixar oss. sen ikväll blire krogen! kommer nog ta en del bilder ikväll så ni får ett smakprov. ikväll ska vi spåra! haha nejmen så illa äre inte, kul ska vi ha och där kan jag sätta punkt.

"jag kollar tillbaka på tiden som var vår. när den väl varade hade vi det bra, det var underbart. men nu när jag tänker efter så ångrar jag typ allt, ångrar att jag slösade bort så mycket tid med dig egentligen. att jag inte vågade gå mina egna vägar och göra det jag själv ville. men gjort är gjort, och det ända jag kan göra nu liksom är att kolla tillbaka och ångra. för seriöst, hur kan man inte ångra en tid med en riktig jävla fitta? du har en mask som tycks dölja ditt sanna jag väldigt bra, när du tar av dig masken. då blir man rädd."

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0