söndag

om man ska upp tiiidigt på morgonen ska man inte komma hem halv tre på natten. det lärde jag mig imorse, för jag vaknade fem i åtta av att jimmy ringde och fråga om jag var vaken, han sa även att dom var utanför och väntade på mig. fatta att jag fick panik? stutsa upp ur sängen och satte på mig mjukisar och knappt nå smink. sen for vi till nyköping, jag åt frukost på en mack och sen hade vi en jätte mysig dag. sen åkte vi hem till mamma och pappa å åt grillat. sen gick jag till ica, och nu sitter jag här nyduschad och knaprar på mango, har blivit in love i mango! imorn är det skola som gäller igen, dock sista veckan sen är skiten över för nån månad. underbart.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0