födelsedagen

nu tänkte jag berätta om min födelsedag. även fast jag inte har tid för det. men äsch..
skolan tänker jag inte berätta om för den kommer jag inte ihåg nått av, förutom att jag fick reda på att jag får MVG i slutbetyg i kök, det är nice! efter skolan mötte jag mamma oså gick vi och åt middag tillsammans, sen mötte jag isa på tåget. vi gick på fyra olika krogar, avslutade på fridays (!) hade en ashärlig kväll, och dag, kunde nog inte varit bättre. blev aningen full, men det gör väll inget haha. sista jag gjorde den kvällen var att bada mitt i stan, i fontänen. det var en upplevelse i sig och nu slipper jag göra det på studenten haha.

nu måste jag skriva ett tal till svenskan, duscha omassa. puss.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0