aaaaaaaa

jag drömde om dig inatt igen. såklart var drömmen fin. den spelade upp en verklighet jag önskar jag hade. du var sötare än någonsin, sötare än alla andra. du var en kille alla vill ha. det var en varm sommardag. vi gick hand i hand längst vattnet. du skrattade, jag skrattade. det var så fint alltihop. och ditt leende, det ska vi inte ens tala om. tänk om jag hade en sådan sommar att se fram emot. men såklart ska man alltid vakna upp när man inte vill.. jag längtar tills vi ses igen, i drömmarnas land alltså.

håler just nu förövrigt på att sminka mig, ska iväg med nanna till stan eller kista. sen ikväll ska jag sitta barnvakt. nu vet ni det, tillbaka till det jag höll på med. puss.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0