19.02

medans jag väntar på att nannisen ska ätit klart fördriver jag tiden med detta;

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?:
yes!
2. Är du lycklig?: ibland ibland inte
3. Är du uttråkad?: lite kanske (aa)
4. Är du ledsen?: näädåå
5. Är du italienare?: nix
6. Är du en cooling?: alltid!
7. Är du från irland?: nope
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: ah det är dom

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
jag gjorde det förr i tiden, men sen hittade jag dessa personer som fick mig att inse vilka idioter det finns och insåg snabbt att man inte ska lita på det man känner och vad den visar vid "första ögonkastet"
2. Har du någon gång blivit sårad?: japp
3. Har du någonsin tänkt på samma kille/tjej flera gånger under samma natt?: absolut
4. Har du gillat/gillar en kille/tjej utan att berätta det för honom/henne?: tror så..
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: jadå (a)
6. Har du haft en hemlig beundrare?: han är ju inte hemlig längre om han berättar det?
7. Är du kär? neej, jag är fri..
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: det har jag alltid velat, men tänk att vara låst.. förevigt.. shit..

TVÅ ALTERNATIV
1. Bloggen eller lunar?:
bloggen
2. Hår eller ögon?: jag hatar att fixa hår och röra hår. men på killar är håret på huvet viktigt!
3. Katter eller hundar?: hundar. <3
4. Några få bästa vänner eller jättemånga vänner: få bästa vänner
5. Tv eller internet?: internet, tv suuuger..
6. Coca-Cola eller Pepsi?: svårt, båda är gott.. men cola..
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: beror på vem jag ska göra det med ;)
8. Pengar eller lycka?: man kan inte bli helt lycklig utan pengar :$
9. Dag eller natt?: bror helt på allting
10. Msn eller mobil?: mobil..

TIO 'HAR DU NÅNSIN...'
1. Blivit påtagen när du försökt rymma hemifrån?:
nej, för jag har aldrig gjort det..
2. Brutit ett ben?: yes haha klantigt nog..
3. Gjort nåt du ångrar?:
för många gånger kan jag säga er..
4. Hoppat Bungee Jump?: nejtack
5. Ljugit för någon du tycker om?: tyvärr har jag väll det
6. Ätit en hel tårta?: :o neej..
7. Gjort bort dig offentligt?: senast igår
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: har jag väll
9. Gråtit när ett husdjur dog?: jo
10. Velat försvinna?: ganska ofta faktiskt, fett coolt juu

SENASTE
1. Telefonsamtalet du hade sist?:
dolt nummer ringde mig tre gånger idag, slutade med att jag sa mes till personen så den slutade ringa.. awesome.. :D
2. Telefonsamtalet du fick?: den personen som ringde?
3. Personen du var med?: mamma och pappa
4. Roligaste grejen som hänt?: haha, måste jag välja EN sak?
5. Personen du smsade: kimbo
6. Du skrev till på myspace: myspace? jag? hahah
7. Du kommenterade?: vid middagen, om kryddan tyyp
8. Du tillbringade natten med?: lovisa

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0