17 maj

inatt hade jag verkligen skitsvårt att somna, kanske var det för att mobilen envisades om att hålla käften? eller att jag helt enkelt blivit ett år äldre i farten? njae inte vet jag.
men nu är jag iaf vaken, och jag är ett helt jävla år äldre. jag är inget litet barn längre som ska leva på mamma och pappa, och får hjälp så fort jag räcker upp handen. nu är jag 18 och ska klara allt själv. för det är det dom förväntar sig.

men 18 menas ju inte bara allvar, jag kan ju ha kul också. och det ska jag ha redan ikväll. och i helgen självklart. ;) konstigt nog känns det inte som jag fyller år, förutom att alla säger grattis hit och dit. men det gillar vi.

nu ska jag börja fixa mig, har lite sovmorgon idag som tur är. det kanske var en födelsedagspresent från göran, vem vet. haha. nej men ha en bra dag, för det ska jag tamej fan ha! :D

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0