rubrik

i'm sick of this love songs, so tired of tears. önskar allt kunde vara bra, att livet lekte och att mina önskningar gick i uppfyllelse. men dom är tydligen för stora för att ens bli lite sant. att sanning kan vara så svårt att trycka ur sig förstår jag inte. det är ju den ända sanna, varför ljuga då liksom?
måste även påpeka att jag saknar min fina underbara vän lovisa så grymt mycket också. och måste sakna henne ännu mer för hon kommer inte hem förens på lördag, dock ska jag möta henne i stan då och sen följa med henne hem, längtar redan. <3
nu håller jag på att borsta tänderna, ska lägga mig i sängen sen så jag orkar upp imorgon, för får inte sova vidare, det är viktigt att komma i tid, allt hänger på liv eller död. nejmen.. ååh skitsamma, godnatt!


en vänskap som vår är äkta, det är bevisat. jag älskar dig!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0