onsdag

det blir verkligen inte bättre, vet snart inte vad jag gör. men huvudet krånglar.. vaknar på nätterna vilket jag annars aldrig gör, men nu har jag gjort det dom senaste typ tre nätterna. vaknar på morgonen och vet inte hur jag ska lägga ner huvudet. det suger. nu har jag precis kollat på andraavenyn och dating in the dark. ska ner och göra någe att äta sen blir det till att fixa sig lite för har en körlektion jag måste till eftersom jag inte kunde boka om det, vilke sög eftersom jag helst vill ligga i min soffa och vila..

skriv något sött här
Postat av: Anonym

fin blogg:)

rösta på mej till veckans blogg?:)

KRAM!

2010-03-24 @ 12:59:06
URL: http://ssofiaragnarsson.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0