jag älskar dig bredvid mig på morgonen


heej igen.. nu sitter jag här ännu en gång.. sliten eftersom det är söndag och bara tanken av att det är skola imorgon tar kol på mig. ska iaf säga lite kort vad som hänt sen sist, sen ska jag slänga kläder som luktar rök i tvätten och hoppa in i duschen, sen lägga mig och läsa en frida tidning.
igår åkte jag somsagt till lovisa, mötte andrei på bussen så stog och snackade med han en stund innan jag gick in till finisen, tog inte lång stund innan hon, jag och hennes lillsyrra drog till willys och handlade lite, sen lagade vi mat och fixade oss sen drog vi till staden. träffade A och dom.. sen kom några poliser och skrämde upp både mig och isa så jag följde med henne till tekniska och där skildes vi åt med tårar i ögonen, jag åkte tillbaka till A. efter en stund åkte vi till vällingby där vi sedan somnade. imorse halvsov vi fram och tillbaka hela morgonen, vid fem tiden drog vi väll därifrån och jag åkte hemåt. nu ska jag somsagt duscha, skööönt. hare!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0