it's all about saturday & sunday

igår kväll träffade jag somsagt nanna, vi gick först till ica och handlade lite. sen satt vi inne på datorn en stund och kollade på massa olika grejer. hittade en sida, chatroulette, helt sjuk. folk som sitter och visar sig i cam till randoms och chattar med varann. visst om man är två stycken och driver om saken men dom flesta var ensamma och gjorde det, och det var ju hur många olika sorters människor som helst. haha aja. sen kollade vi iaf på "500 days of summer" som vi hyrde. trodde den skulle vara mycket bättre än var den var, synd det.
idag ska jag träffa min fina som jag inte gjort på över en vecka, vi ska göra allt vi missat. ;) sover även hos henne inatt. äntligen är hon hemma! nu ska jag snart duscha typ. och måla naglarna måste jag veerkliigen göra! vi hörs en annan gång, puss.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0