hos min fina

äntligen är jag med min fina igen! eller inte just exakt nu för stunden eftersom hon är i duschen atm men är hemma hos henne nu. mötte upp henne i stan efter att ha träffat A en stund, sen gick vi och åt middag på kungshallen, pasta ofc. sen gick vi och sa hejdå till A & co. sen åkte vi till märsta, eller först spraang vi till 50 tåget, jag släpade på hennes feta väska och vi såg precis tåget åka iväg, fett surt. så vi satt på centralen en halvtimme innan tåget kom. då åkte vi till henne, hämtade pengar och gick till coop. handlade lite gott i gott gott som vi snart ska äta till en film, myys! saknat henne så jävla mkt.. dock är det skola imorn, mindre kul för vi har insett att det kommer bli sent ikväll haha. aja, nu ska jag göra annat, puss..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0