home again!

nu är jag hemma från dalarna, kom hem igår kväll vid kvart över elva ungefär.. gick och la mig på en gång då eftersom jag var så jäävla trött..
dalatiden var grymt bra, dock fast det lite brister men det finns det ju i vad man än gör..
i fredags var tåget försenat oså men när vi väl kom fram hämtade fridas morfar oss så åkte vi och handlade lite innan vi drog hem och åt lite oså. sen gick vi till johannes o chilla lite, tills matte kom och då gick vi till pizzerian och köpte cola, sen drog vi runt lite i "byn" ;) och sen i lördags gick vi först till rättpris, sen till johannes, sen gick vi tre ut och mötte johan å andreas, gick till ica sen hem till A. satt där ett tag innan vi gick hem och åt middag, drog sen ut igen och till någon fest.. haha.. i söndags drog vi till leksand och lalla runt lite, sen gick vi till johannes mamma där vi sen åkte och kolla in granberget osv. sen drog vi till insjön igen, jag och frida lagade plättar och kvällen slutade med soffmyys framför en film. och igår, måndag, åkte vi till granberget och spenderade dagen på skidor. dock åkte vi vid fyra tiden för att hinna packa och laga mat osv. sen kom tåget vid strax efter sju och jag åkte hem.

idag har jag städat mitt rum och nu ska jag duscha, senare ska jag och pappa lämna in min mobil som måste lagas, micken har pajjat. :/ aja, hörs!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0