helgen

fredag: i skolan hade vi en stor bokning med 90 stycken bönder. ja seriöst, dom var bönder. dagen var snabbt överstökad både med och utan besvär.. efter skolan åkte jag och isa hem till henne, fixade oss osv sen blev vi hämtade och drog till märsta för att fixa dricka. efter det drog vi till coop för att köpa läsk. sen drog vi från väsby och in till stan, på tåget skulle vi måla naglarna och lovisa lyckades inte alls så tillslut hjälpte en tant henne, fett söt var hon! haha. väl i stan drog vi och träffade A oså, sen till donken, sen sa vi hejdå till A och dom och åkte vidare till åkersberga. väl i berga så gick vi runt hur länge som helst för att hitta rätt, men lovisa var lite borta efter att vi förkrökat på roslagsbanan så hon hittade inte alls, så vi var heelt fel. tillslut mötte vi nåra killar som hjälpte oss att komma rätt, räddare i nöden! vi satt hos timmy inte alls länge innan vi drog ut och skulle försöka komma in på krogen, mindre lyckat. haha, men roligt vare. sen mitt i natten skulle vi åka hem, när vi kommer till bussen ska den gå om en timme så vi följer med killarna till statiol, sen går vi tillbaka till bussen. när klockan väl blir tjugo över tre så kommer det inge bussfan, så där står vi helt iskalla och darrar och har inte en aning om vad vi ska göra. tillslut kommer en taxi, the light in the dark, med en jätte snäll gubbe i. han skjutsar oss dit timmy och linus är för sjuttio kronor istället för hundratjugo. så tillslut hamnar vi i en säng och får sova, men fyfan vad vi frööös. usch..

lördag: vi skulle åka hem tidigt hade vi bestämt så vi gick upp vid kvart i tio nångång, och drog till timmy för lovisa hade såklart glömt massa grejer där haha. sen så åkte vi in till stan och åt lite, sen åkte vi hem till lovisa. hur slitna som helst. lekte lite med hennes syster innan vi gick och handlade på willys, hos isa lagade vi sedan tacos. efter det sov lovisa och jag började fixa mig innan jag tvingade upp henne så hon också fixa sig, sen drog vi in mot staden igen. haha. gick och fixa bio biljetter till remember me, sen gick vi och handla, mötte upp A och sen gick vi till bion. filmen var somsagt aaasbra, vi funderar tom på att se den igen. efter bion var vi i stan ett tag till innan vi drog hem och sov, hon hos sig och jag hos mig.

söndag: finns inget att säga mer än att jag sov och slöa hela dagen, hihih. puss på det.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0