wonderful

måste ba säga, gaaalen natt assoo. mötte jossan vid station vid halv tio, vi drog hem till henne snabbt o hämta lite grejer sen drog vi till en kille här i hld och drack lite vin o nån äcklig sprit. sen drog jag o jossan till viperroom o kollade läget, men det var skitlite folk där så vi drog till the bridge där det inte heller var något att hurra över. så vi skulle dra till nya chaplins men hitta inte dit så mötte vi nån snubbe som skulle till grodan så vi drog med han. fast det är ju tjugo års gräns där så vi var tvugna att vänta på hans kompis. fast vi fixade in oss på annat sätt. och väl där inne dansade vi loss o blev bjudna på dricka hit o dit. asnice vare! vid fem drog vi till hld igen o chillade lite. kom hem kvart över åtta imorse så gissa vad jag gjort idag? jo sovit. så nu ska jag in i duschen sen ut o gå med frida. imorn börjar jag jobba, naaaahajs.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0